Ensimmäinen päivä Sveitsissä täynnä säätöä ja sähellystä

Tänään lähdimme vihdoin kohti Geneveä. Niille tietämättömille Genevehän siis sijaitsee Sveitsissä lähellä Ranskan rajaa.
Lähdimme linkalla klo 12.55 tilausajo pysäkiltä ja lento lähti klo 16.10. Kaikki sujui hyvin. Kukaan ei jäänyt rannalle ruikuttamaan turvatarkastuksessa.  Kiersimme taxfree alueen ja istuksimme odottamaan boardingia.
Ikuisuudelta tuntuneen ajan jälkeen pääsimme vihdoin koneeseen. Lentoon kului aikaa kolmisen tunia, mutta se meni mukavan nopeasti lukiessa. Oikeastaan tuntui siltä ettei ehtinyt kissaa sanoa,  kun olimmekin saapuneet jo Sveitsiin. Lentokentällä otimme kävely kilpailun Patrikin
kanssa matkatavaraoiden luokse (tietystihän siis minä voitin, vaikka Patrikilla oli sähköinen matto apunaan.)
 Matkatavarat saatuamme hyppäsimme linkkaan ja karautimme hotellille.
Hotellille päästyämme saimme huoneet ja veimme tavarat huoneisiin. Huoneet olivat siistit, mutta ehkä aavistuksen pienet. Kerli ihmetteli vessan lukottomuutta. Koska 3 hengen huoneissa oli yksi parisänky ja yksi parvisänky, löytyi peittojakin siis vain kaksi kappaletta (yksi parisängyn peitto ja yksi normaali). Suomalaisia ollessamme päätimme tietysti aiheuttaa päänvaivaa hotellin henkilökunnalle pyytämällä extrapeittoja.
Kaiken säätämisen jälkeen lähdimme etsimään iltaruokaa/palaa paikallisesta ostoskeskuksesta. Kauppakeskusta oli jo alettu lukitsemaan, koska kello oli jo niin paljon. Ovi, josta tulimme sisään olikin siis jo lukittu. Lähdimme etsimään toista reittiä ulos. Koska  yhdessä sopassa oli likaa keittäjia, ulos pääsystä tuli melkoonen koohellus. Lopulta Pääsimme ulos ja takaisin hotellille.
 Hotellilla muut menivät huoneisiin, mutta me lähdimme Taisto-open kanssa ilta juoksulle. Juoksimme n. 3 kilometriä sellaisella hyvällä 10km/h vauhdilla. Lenkkiin meni siis aikaa n. 18 minuuttia. Olisi voinut juosta toisenkin mokoman, mutta kello oli jo paljon. Sitten tyypillisten iltapuuhien kautta unille, jotta on valmis uuteen päivään.